Gå til innhold

Et bra CMS system ?

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217
Skrevet

Hei, jeg trenger et bra CMS system som helst er ganske populært, men som i samme slengen kan samarbeide med et forum ( Det betyr at hvis du registrer deg i forumet så er du registrert på portalen med samme konto, passord ETC. )

Det skal helst ikke være PHP-Nuke, for vi vet alle at alle hater det. ( :tease: )

-Takk

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Skrevet

så de fungerer bra ilag da..? Flere..?

Gjest Slettet+56132
Skrevet (endret)

Jeg bruker MODx, virker beget bra. Liker det bedre enn Joomla, Drupal, Ez Publish, XARAYA, XOOPS og Tyop 3. Har prøvd alle de, men ingen var gode nok for meg, trengte noe lett, men alikevel sterkt nok!

www.youaremyenemy.frih.net, det er hjemmesiden min, det er link til forumet der. Så kan du se hvordan de jobber sammen.

EDIT: Så det skal være en bridge mellom CMSen og forumet? I såfall vet jeg ikke om MODx har det, men det er mange mods... Det virker jo på deres hjemmeside... Men Joomla har den beste bridgen, problemet er at jeg ikke fikk den til å virke skikkelig :p

Endret av Slettet+56132
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132
Skrevet
eller for de som er patrioter; sjekk ut http://ez.no ;)

MrM

5472586[/snapback]

Jupps :) skulle til å tipse om det selv også :):):)

5567353[/snapback]

Har prøvd det, det var tregt, elendig kode. Masse filer 40 MB... Dårlig CMS!

Skrevet

Jeg kan på det sterkeste anbefalle DragonflyCMS. Dette er en videreutvikling fra Php-nuke.

Programmererne av Dragonfly har lagt stor vekt på sikkerhet, og det har de lyktes med.

I tillegg finnes det utallige moduler og add-ons, og det finnes selvfølgelig på Norsk.

Den Norske supportsiden kan besøkes her.

Mvh

Jan Andrè

GetOnline.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...