BWW Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 (endret) Hello Saken: siden jeg forholder meg til flere tids soner kunne jeg tenke med en klokke på skrivebordet. Har funnet noen men de følger kun klokken i Win - kan ikke konfig selv. (feks AlphaClock) Noen som vet om noen andre alternativer? Endret 20. januar 2006 av BWW
p@ge Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Desktop Organizer (PTBSync: http://www.netcult.ch/elmue/Update-en.htm lykke til
BWW Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Takk - fin den, men kanskje jeg formulerte meg litt kronglete. Jeg trenger en klokke på skrivebordet som kan vise en annen tid enn min egen systemklokke - Kan ikke se at Orginazer kan vise flere tids soner?
p@ge Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Takk - fin den, men kanskje jeg formulerte meg litt kronglete. Jeg trenger en klokke på skrivebordet som kan vise en annen tid enn min egen systemklokke - Kan ikke se at Orginazer kan vise flere tids soner? 5469436[/snapback] du kan gå inn i Atomic Clock Synchronization ( klokkesymbol nederst )> set summertime&timezone lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå