Thom Merlin Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 (endret) Hva burde vifte hastigheten på strømmforsyninga være? den støyer noe helt forferfelig om jeg har den på fullt strømforsyning: hardware prisguide : Thermaltake Purepower Butterfly hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg edit: oi, posta i feil forum Endret 20. januar 2006 av Dotten
Dotten Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 oi, posta i feil forum 5468668[/snapback] Fikset
Behydro Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 så ikke ha den på fullt da.... hehe Er der helt manuell styring på den, eller er der en temp føler som overstyrer den manuelle så hvis det blir for varmt så øker turtallet på viftene uansett hva den manuelle er satt til? Samme som er på bZerk?
Thom Merlin Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 så ikke ha den på fullt da.... hehe Bare lurer på om det ikke kan skade strømforsyninigen om jeg har hastigheten for låg. Og det er helt manuell styring på den ja
spyro Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Kjøp det billigste termometeret du finner på Clasern eller biltema, så putter du det inni strømforsyningen, og så regulerer du viftene i den etter tempen du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå