Gå til innhold

The file is corupt

saitek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem som er dukket opp i det siste.Når jeg har lastet ned film og skal pakke den ut i winrar så får jeg meldingen the file is corupt er det noen her som kjenner til det samme? evt måter og få orden på det igjen.Kan det være winrar som er problemet,laste ned et annet program for eks?

:ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har et problem som er dukket opp i det siste.Når jeg har lastet ned film og skal pakke den ut i  winrar  så får jeg meldingen  the file is corupt    er det noen her som kjenner til det samme? evt måter og få orden på det igjen.Kan det være winrar som er problemet,laste ned et annet program for eks?

:ermm:

5468448[/snapback]

Bruk for eks sfv checker til og sjekke hvilken fil som er corrupt. Så kan du laste ned den filen på nytt

Skrevet

Har lastet ned masse filmer med "corrupte" filer. Vet ikke hvorfor winrar sier dete, for de funker perfekt når jeg rar`er likevel. Hvis du kan velge den funksjonen som gjør at winrar overser slike feil, så går det nok strålende. Jeg husker bare ikke hvor man satte opp dette.

Skrevet
Har lastet ned masse filmer med "corrupte" filer. Vet ikke hvorfor winrar sier dete, for de funker perfekt når jeg rar`er likevel. Hvis du kan velge den funksjonen som gjør at winrar overser slike feil, så går det nok strålende. Jeg husker bare ikke hvor man satte opp dette.

5468501[/snapback]

Så du får filene til og virke selv om de sier corupt ? det som er så rart at alle filene får jeg den meldingen på.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...