thoralex Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Hvordan får jeg wp 2.0 til å bare legge en kortverson av artikkelen på forsida? har sett at andre har fott til dette, men hos meg legger den hele artikkelen på forsida, og da tar det så mye plass.
Taxman Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hvordan får jeg wp 2.0 til å bare legge en kortverson av artikkelen på forsida? har sett at andre har fott til dette, men hos meg legger den hele artikkelen på forsida, og da tar det så mye plass. 5465713[/snapback] Jeg bruker ganske enkelt "split page" funksjonen. Skriver en liten innledning, setter splitt page på - da kommer resten først når leseren klikker på les mer.
gather Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (endret) tror faktisk det som Taxman nevner er den eneste løsningen, om du ikke skal ta i bruk plugins... du kan jo se på http://www.wordpress.org om du finner noen som passer til ditt bruk.. Men som sagt er det uansett mye enklere å bruke "splitpage" funksjonen eller more som den het når jeg holdt på med wordpress (tror jeg) Endret 5. februar 2006 av gather
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå