molna Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Nå husker ikke jeg ord-rett hva dem sa De snakket om at de ikke bryr seg særlig om markeds-andeler, heller først og frems om å skape en lønnsom business og at de hadde håp om å gå i pluss ved slutten av 2006. Dette skal de delvis oppnå ved å gå bort fra lavpris-segmentet og satse mer på highend-mobiler, som f.eks EF81. Men dette interesserer da ikke deg
Habla Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Nå husker ikke jeg ord-rett hva dem sa De snakket om at de ikke bryr seg særlig om markeds-andeler, heller først og frems om å skape en lønnsom business og at de hadde håp om å gå i pluss ved slutten av 2006. Dette skal de delvis oppnå ved å gå bort fra lavpris-segmentet og satse mer på highend-mobiler, som f.eks EF81. Men dette interesserer da ikke deg 5488692[/snapback] Selve merket er jeg ikke noe opptatt av, siden jeg har andre favoritter. Men det er alltid morsomt å følge med på store snu oprasjoner av selskaper. De har lagt press på seg selv. Det er ikke akkurat lenge til før de skal gå i pluss. All ære til dem hvis de greier det. Hvor stor finansiell ryggrad har BenQ ?
molna Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Nei du det har jeg ingen peiling på. Kjenner ikke BenQ noe særlig.
Anbefalte innlegg