640x480 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Heisann Har en Acer 8100 TM som jeg har eid i ca 1 år nå. Noen ganger har håndflatene mine en lei tendens til å svette noe sinnsykt, også uten at jeg merker det. Så etter et par lengre spilleperioder fant jeg fort ut at jeg hadde svettet vekk lakken, lol Den er ikke helt borte da, men det er liksom et stort stygt grønngråttsvart merke der jeg hviler venstre håndflate. Jeg har også klart å svette vekk Logitech logoen på MX 1000 musa..hehe Så jeg lurte i grunn på muligheter for å relakkere områder, og om noen har hatt lignende erfaringer etc. Takker for svar
MeFF Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Heisann Har en Acer 8100 TM som jeg har eid i ca 1 år nå. Noen ganger har håndflatene mine en lei tendens til å svette noe sinnsykt, også uten at jeg merker det. Så etter et par lengre spilleperioder fant jeg fort ut at jeg hadde svettet vekk lakken, lol Den er ikke helt borte da, men det er liksom et stort stygt grønngråttsvart merke der jeg hviler venstre håndflate. Jeg har også klart å svette vekk Logitech logoen på MX 1000 musa..hehe Så jeg lurte i grunn på muligheter for å relakkere områder, og om noen har hatt lignende erfaringer etc. Takker for svar 5457869[/snapback] Sikker på at det ikke bare er at den er blitt skitten? Hvis ikke er det godt jobba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå