Technofan Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Skjermen fryser under spilling og 1-2 sekunder etterpå bare slår den seg av. Pc'en er ikke gammel og det at den fryser og slår seg av skjer uregelmessig, pc'en kan gå alt fra en time til mange timer til før skjermen fryser. Den blir derimot ganske varm under spilling mens under kjøring av windows er den kald i forhold, så kanskje det er et problem med overoppheting Slik var det ikke i begynnelsen da jeg fikk den og begynte spille WoW, da fungerte det kjempefint, det er først den siste mnd'en at det har vært slik, og det er merkelig at det plutselig har blitt slik. Prøvde først å løse dette i tro om at det var program/driver feil som førte til dette og formaterte hele disken og innstallerte på nytt, men til ingen nytte. Noen har samme problem eller har en ide om hva det kan være? Endret 18. januar 2006 av Technofan
kårekårelimihåret Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Skjermen fryser under spilling og 1-2 sekunder etterpå bare slår den seg av. Pc'en er ikke gammel og det at den fryser og slår seg av skjer uregelmessig, pc'en kan gå alt fra en time til mange timer til før skjermen fryser. Den blir derimot ganske varm under spilling mens under kjøring av windows er den kald i forhold, så kanskje det er et problem med overoppheting Slik var det ikke i begynnelsen da jeg fikk den og begynte spille WoW, da fungerte det kjempefint, det er først den siste mnd'en at det har vært slik, og det er merkelig at det plutselig har blitt slik. Prøvde først å løse dette i tro om at det var program/driver feil som førte til dette og formaterte hele disken og innstallerte på nytt, men til ingen nytte. Noen har samme problem eller har en ide om hva det kan være? 5457440[/snapback] Har samme problemet etter 1.9 med den stasjonære min, om det er noen trøst.
-=Toasted=- Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 har en kamerat som hadde samme problem med sin bærbare, prøv og ikke dekke hele bunnen av den og la den få litt luft tilgang under og se om det hjelper.
amaril Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg hadde samme problemet. Jeg åpnet der hvor kjøleviften er og tok vekk støv som var foran viften. Har gått som smurt etter det
ugotabanana Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Ja vil tro at dette skyldes varme problemer.
Sponis Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Som jeg nettopp sa i en lignende tråd, sjekk temperatur i Bios, og last ned nye drivere til alt, det er som oftest temperatur som er årsaken til restart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå