Gå til innhold

Laptop'en slår seg av under spilling av WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skjermen fryser under spilling og 1-2 sekunder etterpå bare slår den seg av. Pc'en er ikke gammel og det at den fryser og slår seg av skjer uregelmessig, pc'en kan gå alt fra en time til mange timer til før skjermen fryser. Den blir derimot ganske varm under spilling mens under kjøring av windows er den kald i forhold, så kanskje det er et problem med overoppheting

Slik var det ikke i begynnelsen da jeg fikk den og begynte spille WoW, da fungerte det kjempefint, det er først den siste mnd'en at det har vært slik, og det er merkelig at det plutselig har blitt slik.

Prøvde først å løse dette i tro om at det var program/driver feil som førte til dette og formaterte hele disken og innstallerte på nytt, men til ingen nytte.

Noen har samme problem eller har en ide om hva det kan være?

Endret av Technofan
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjermen fryser under spilling og 1-2 sekunder etterpå bare slår den seg av. Pc'en er ikke gammel og det at den fryser og slår seg av skjer uregelmessig, pc'en kan gå alt fra en time til mange timer til før skjermen fryser. Den blir derimot ganske varm under spilling mens under kjøring av windows er den kald i forhold, så kanskje det er et problem med overoppheting

Slik var det ikke i begynnelsen da jeg fikk den og begynte spille WoW, da fungerte det kjempefint, det er først den siste mnd'en at det har vært slik, og det er merkelig at det plutselig har blitt slik.

Prøvde først å løse dette i tro om at det var program/driver feil som førte til dette og formaterte hele disken og innstallerte på nytt, men til ingen nytte.

Noen har samme problem eller har en ide om hva det kan være?

5457440[/snapback]

Har samme problemet etter 1.9 med den stasjonære min, om det er noen trøst.

Skrevet

Jeg hadde samme problemet. Jeg åpnet der hvor kjøleviften er og tok vekk støv som var foran viften. Har gått som smurt etter det :thumbup:

Skrevet

Som jeg nettopp sa i en lignende tråd, sjekk temperatur i Bios, og last ned nye drivere til alt, det er som oftest temperatur som er årsaken til restart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...