Gå til innhold

Minst utstyr avhengige klasse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, castere er jo temmelig lite avhengig av gear. Eneste forskjellen er jo hvor mange spells du kan kaste avgårde før du må drikke.

5456525[/snapback]

Nei, det er jo ikke noe forskjell på en frostbolt som hitter for 400 og en som hitter for 900.

Skrevet
Vel, castere er jo temmelig lite avhengig av gear. Eneste forskjellen er jo hvor mange spells du kan kaste avgårde før du må drikke.

5456525[/snapback]

Nei, det er jo ikke noe forskjell på en frostbolt som hitter for 400 og en som hitter for 900.

5462556[/snapback]

Det er også forskjell på en frostbolt som critter 1000 og en som critter for 3500 ;)

Skrevet

5456525[/snapback]

5462556[/snapback]

så vidt jeg vet er vel base dmgen 450-470, så 400 er vel litt i underkant ;)

Skrevet
Men de fleste mener faktisk at det er verdt det, at +DMG gear er bedre enn f.eks Magisters.

5457717[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig. Magister er noe av det verste Blizz noen gang har laget btw.

Edit: Legg til Valor (for tanking) og Devout for priest er heller ikke noe å rope hipp hurra for..

5457859[/snapback]

Devout er et helt ålreit sett for spirit, for folk som vet hvordan man utnytter spirit, er ikke settet så elendig. Klart, det kunne vært å foretrekke litt mer mp5.

5459657[/snapback]

Ok, helt ok for spirit-priests. Men finnes mye bra utstyr for prester utenfor MC etc. som ikke er devout ;)

Skrevet
Devout er absolutt ett av de bedre Tier0-settene..

5460808[/snapback]

Kunne ikke være mer uenig.. Men gidder ikke gå mer inn på det, trådstarter var ikke interessert i Tier 0 settene :)

Skrevet

Bare sånn angående World of roguecraft 3, så vil jeg ikke si at han er en "nabb", men at han vet å utnytte prepbuildet mot noen ikke så altfor bra spillere. Det er ikke et klipp hvor han har cooldowns på dem :D

Skrevet

5456525[/snapback]

5462556[/snapback]

Selvfølgelig er det det, men hvis du skal ha +500dmg-gear før MC/BWL/etc, så er du temmelig gimpet med tanke på manapool. Det blir litt som å ha en fury-warrior i Beaststalker.. man gjør mye skade på kort tid, men lever ikke så veldig lenge hvis man får adds eller et par resists/miss/etc.

Men, joda, for all del. Når man får gear som har en kurant mengde intellect og +dmg, så bruker man selvfølgelig det. Jeg vet bare at om jeg skulle byttet ut alt +int-sakene på priesten min med +dmg, så måtte jeg drikke mellom annenhver mob.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...