different Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Heisann... Jeg vurderer og legge opp main karakteren min som har BWL guild, fordi jeg skal prøve og spille mindre. Så jeg har litt lyst og lage en ny char som jeg kan spille på bare for og kose meg, og jeg vil ikke ha noe veldig gear dependant class siden jeg ikke har planer om MC osv. Så.. forslag ?
holst84 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Har hørt at BM huntere er lite gear dependant
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Vel, castere er jo temmelig lite avhengig av gear. Eneste forskjellen er jo hvor mange spells du kan kaste avgårde før du må drikke.
different Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Okei... Jeg har allerede en rimelig ok utstyrt Warrior, samt Roguen min. Hunter blir det ikke, uten spessielle grunner
Lacim Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Casters var lite geardependant før trinketkomboen ZHC+ToEP kom. Skaff deg de, og du er golden. Alt er jo stort sett gear dependant, men enkelte klasser er mer avhengig av bra gear. Rogues er ikke like avhengig av bra gear som warrior, the list goes on.
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Vil si at den klassen som er minst avhengig av gear er Priest.. Ihvertfall som endgame instancer... Årsaken til dette er at man kompensere for manglende stats og manapool ved å være bevisst vedr. hvordan man healer... Er tricky å lande de store 3sec GHene i BWL men det går på et vis ;-) Kan også nevne at jeg overlevde Raggy med en base fire res på +5 sist uke - så ting går greit uten fullstendig tier2 setup ;-)
SGE7000 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Eneste forskjellen er jo hvor mange spells du kan kaste avgårde før du må drikke. 5456525[/snapback] *kremt* Så du ser ikke nytten i +dmg with spells gear?
ugotabanana Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Vil si at den klassen som er minst avhengig av gear er Priest.. Ihvertfall som endgame instancer... Årsaken til dette er at man kompensere for manglende stats og manapool ved å være bevisst vedr. hvordan man healer... Er tricky å lande de store 3sec GHene i BWL men det går på et vis ;-) Kan også nevne at jeg overlevde Raggy med en base fire res på +5 sist uke - så ting går greit uten fullstendig tier2 setup ;-) 5457220[/snapback] Nå kjører jeg 20 fr base resistance som Rogue på ragnaros, går som smurt det. Hunter er iallefall en klasse som er rimelig lite gear dependant.
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Eneste forskjellen er jo hvor mange spells du kan kaste avgårde før du må drikke. 5456525[/snapback] *kremt* Så du ser ikke nytten i +dmg with spells gear? 5457229[/snapback] Absolutt, men på svært mye av det pre-endgame-utstyret jeg har sett, går +dmg på bekostning av andre stats, da ofte +int. I tillegg har man det faktum av at ikke alle spells utnytter bonusen 100%.
holst84 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Ja det stemmer det, hvis du skal ha mye +DMG utstyr pre MC/BWL vil du sitte igjen med lite HP/MANA. Men de fleste mener faktisk at det er verdt det, at +DMG gear er bedre enn f.eks Magisters.
TheInfamous Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Men de fleste mener faktisk at det er verdt det, at +DMG gear er bedre enn f.eks Magisters. 5457717[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Magister er noe av det verste Blizz noen gang har laget btw. Edit: Legg til Valor (for tanking) og Devout for priest er heller ikke noe å rope hipp hurra for.. Endret 18. januar 2006 av Folcom
.Marcus Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Du trenger ikke ha en diger manapool hvis du har Innervate druids og en god del Spirit på gearet ditt. Vi har mages i guilden som konstant fyrer av frostbolts i MC og er bortimot aldri nede på 25% engang. +DMG gear gjør relativt mye på casters.
SGE7000 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Enig - ser man på PvP, vil du som regel med mye int/stam og lite eller ingenting med +dmg, ende opp med å dø med 60% mana
Tbau5 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Enig - ser man på PvP, vil du som regel med mye int/stam og lite eller ingenting med +dmg, ende opp med å dø med 60% mana 5458873[/snapback] Vel. Man kan ikke går helt motsatt heller... masse +dmg og ingen +stam = død "insert random class name here" Men det ordner seg jo hvis man blir rank 14
dimdal Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Men de fleste mener faktisk at det er verdt det, at +DMG gear er bedre enn f.eks Magisters. 5457717[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Magister er noe av det verste Blizz noen gang har laget btw. Edit: Legg til Valor (for tanking) og Devout for priest er heller ikke noe å rope hipp hurra for.. 5457859[/snapback] Devout er et helt ålreit sett for spirit, for folk som vet hvordan man utnytter spirit, er ikke settet så elendig. Klart, det kunne vært å foretrekke litt mer mp5.
Dingot0m Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Devout er absolutt ett av de bedre Tier0-settene..
Khalifen Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 *Sitat fra World of Roguecraft 3* "If you take away a warriors gear, he become gimped, but if you take away a rogues gear, he can still kick ass!"
different Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 (endret) *Sitat fra World of Roguecraft 3*"If you take away a warriors gear, he become gimped, but if you take away a rogues gear, he can still kick ass!" 5460858[/snapback] Vel. Jeg har en rogue, han som har laga filmen er skada, nuff said. Han påstår at Warlock er gimped, trenger ikke si mere. Blir nok en Mage, kanskje Warlock på meg ja. Edit: Om tier 0 gear er bra dårlig er lite interesant... Endret 18. januar 2006 av emes
user156890 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 *Sitat fra World of Roguecraft 3*"If you take away a warriors gear, he become gimped, but if you take away a rogues gear, he can still kick ass!" 5460858[/snapback] Ja for "World of Roguecraft" filmene er jo ikke latterlige... En nabb som spiller fixed kamper mot andre aldeles latterlig dårlige spillere... De filmene er et resultat av det at han suger balle med warlocken sin ooooog det at fyrn ikke har forstått det at rogues har en liiiiten fordel mot cloth users på samme vis som wlocks han en fordel mot warriors etc etc... Anbefaler deg og ta warlock, morsom klasse å spille syns nå jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå