Pibeba Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) jeg trenger info om gothic 3. har runna 1 og 2 , gleder meg som en litenn unge til nr.3. har hørt noe om at nr.3 det er utsatt til slutten av året. er d noe videre info om dato d slippes, noen bildelinker et ellerr annet. Endret 18. januar 2006 av høvding1
Gromle Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Sist jeg sjekket, så skulle vel G3 komme i begynnelsen av Mai. Sjekk forøvrig ut World of Gothichvis du ikke allerede har gjort det. Mest omfattende Gothic-siden jeg har funnet. Endret 17. januar 2006 av Gromle
Pibeba Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Sjekka gamezone kr.sand. de sa at nr. 3 skulle komme ut i slutten av året. jeg begynner å bli lei av å vente nå, først er d slutten av 2005, så 5 mai 2006 å til slutt slutten av 06. d er vel kanskje bare like greit, jo lengre tid d tar jo bedre blir jo spillet. d ska bli så fet å møte alle de gammle kjenneingene, Gorn, Lie, Lester, Xardas for å ikke snakke om Diego. vet ikke hva d er men de spillene tok tak i meg fra første stund jeg spilte dem. jeg levde meg inn i spillene som aldri har hjort i noen andre spill ever. de står uten tvil på toppen av min hylle over favoritt spill. utolige mange mange timer jeg satt forann pc`n med de spillene, ja d var tider d. LENGE LEVE GOTHIC SPILLENE
M@R7!N Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Tips: Ikke stol på spillbutikker osv:) Endret 18. januar 2006 av M@R7!N
Pibeba Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 takk for tipset, det skal jeg huske. d er utrolig plagsomt, noen butikker sier d, noen andre sier d. gleder med noe så sykt til nr.3 håper d er så bra som d ser ut til
Pibeba Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Norn som vet hor jeg kan få tak i noen enter the world vdeoer til gothic 3.
Pibeba Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 vet noen om man kan ri på hest i gothic 3?
Dragon Hunter Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 vet noen om man kan ri på hest i gothic 3? 5753267[/snapback] Piranha bytes sa at hester og skjold ville bli tilgjengelig dersom det ikke forstyrret gameplayet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå