LuciferLynx Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Måtte bytte motor på Golf'n min nå (en 89 mod), fordi jeg var sikker på det var topp pakningen som var gått.. (Fikk tak i en motor billigere enn å bytte topp pakning) Men, så sier han som bytta motor'n for meg at han ikke tror det er topp pakningen uansett, og at motoroen jeg tok ut, er ganske bra!. Hvor mye kan jeg evnt ta igjen for den motoren om jeg selger den? Rein motor, uten forgasser osv... Noen tips?
Blod Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Måtte bytte motor på Golf'n min nå (en 89 mod), fordi jeg var sikker på det var topp pakningen som var gått.. (Fikk tak i en motor billigere enn å bytte topp pakning) Men, så sier han som bytta motor'n for meg at han ikke tror det er topp pakningen uansett, og at motoroen jeg tok ut, er ganske bra!. Hvor mye kan jeg evnt ta igjen for den motoren om jeg selger den? Rein motor, uten forgasser osv... Noen tips? 5453462[/snapback] Du kan regne med å få rundt 800-1500kr for den alt avhenger av hvor langt den har gått.
Opus Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hvor mye kan jeg evnt ta igjen for den motoren om jeg selger den? Rein motor, uten forgasser osv... Noen tips? 5453462[/snapback] Hva er "osv"? Hvis det er kun blokk med veiv, topp og stempler du skal selge, ikke forvent mer enn 5-600,-
LuciferLynx Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 (endret) jeg ANER ikke hva som er der og ikke.. Men, kjøpte jo en motor jeg satte inn i bilen nå, og den ga jeg 1000 for.. Nå mangler jo denne "gamle" motoren min det samme som den manglet, + forgasser festet... den har gåt 260" forresten, men gikk veldig bra og starta på mer eller mindre første slaget til tross for ratt 20 minus.. Men, sjekke ut hva det er som mangler på den jeg.. Endret 17. januar 2006 av Opus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå