HoaXed Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hei hei.. Har bare ett lite spørsmål angående google sin adseense, har bare prøvd denne littegranne og lurer på hvordan click per 1000 rate fungerer? Slik så det ut Det jeg funderte på var at den 16'ende hadde jeg mange flere treff og klikk en den 15'ende hvor jeg hadde tjent 1,60 dollar, mens den 16'ende 0 dollar.. Hvordan fungerer dette? Og hva er egentlig ugyldig klikk? Takker for svar.. Endret 17. januar 2006 av HoaXed
Moskus Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Kanskje ikke oppdatert enda? Google Analytics bruker iallfall 12 timer på å oppdatere...
daigoro Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hvor mye du får betalt for et klikk varierer veldig siden det er basert på hvor mye akkurat den annonsøren betaler Google for akkurat det klikket og så får du din del av det igjen... Ugyldige klikk er når du f.eks. oppfordrer besøkende til å klikke på disse annonsene eller f.eks. har et dataprogram som gjør lignende etc... Altså alt som ikke er reelle besøkende som klikker på annonsene av reell nysgjerrighet. Vanlig click-through rate vil over tid normalt ligge en plass mellom 0% og 1% er ihvertfall min erfaring.
HoaXed Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 (endret) Så noen dager vil det faktisk være slik at man vil tjene 0.00dollar pr klikk(eCPM)? Litt kjipt da.. Endret 18. januar 2006 av HoaXed
random_wannabe Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Med mindre du driver en stor, internasjonal side så er det egentlig bare dumt med det der.. Prater av erfaring, og jeg fikk iløpet av 3-4 måneder ca. 6 dollar, 94 dollar for langt unna cæsh
daigoro Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Ja, en bør nok ha besøkstall i hundretusen-størrelsen hver måned hvis det skal bli noe penger av Google Adwords.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå