Gå til innhold

Obsidian jobber med nytt Action RPG til PS3/X360

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Obsidian Entertainment som utviklet Star Wars: Knights of the Old Republic II og akkurat nå arbeider med Neverwinter Nights 2 søker etter mer personell til et kommende ikke annonsert actionrollespill i tredjeperson til PC, Playstation 3 og Xbox 360. En ikke altfor vågal gjetning er at det kan være snakk om Star Wars: Knights of the Old Republic 3, men vi kommer selvsagt tilbake så fort vi vet mer om Obsidians fremtidsplaner.
Gamereactor.no

Kjære gud- jeg -lover- jeg skal pusse tenna, og ellers være grei og snill hvis dette er Knights of The Old Republic 3!

Ingen spill har underholdt meg så utrolig som Kotor 1 & 2 :love:

Edit: skirveleif

Endret av dark by design
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare å legge seg i fosterstilling å be til de høyere makter om at dette er sant :dribble: Nå har jeg ventet på at dette spillet skal bli annonsert siden våren 2005 :hmm: Det er få spill som har gitt meg så mye glede som Kotor

Skrevet

Sluttet ikke 2ern med en film hvor hovedpersonen dro videre får å rydde galaksen fra sither elns? Det bygger jo opp til en ny story... Lenge siden jeg klarte det nå... spille gjennom begge snart igjen :love: Håper for guds skyld at det er kotor 3!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...