BlastyTrasty Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Obsidian Entertainment som utviklet Star Wars: Knights of the Old Republic II og akkurat nå arbeider med Neverwinter Nights 2 søker etter mer personell til et kommende ikke annonsert actionrollespill i tredjeperson til PC, Playstation 3 og Xbox 360. En ikke altfor vågal gjetning er at det kan være snakk om Star Wars: Knights of the Old Republic 3, men vi kommer selvsagt tilbake så fort vi vet mer om Obsidians fremtidsplaner. Gamereactor.no Kjære gud- jeg -lover- jeg skal pusse tenna, og ellers være grei og snill hvis dette er Knights of The Old Republic 3! Ingen spill har underholdt meg så utrolig som Kotor 1 & 2 Edit: skirveleif Endret 17. januar 2006 av dark by design
spo9k Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Da er det bare å legge seg i fosterstilling å be til de høyere makter om at dette er sant Nå har jeg ventet på at dette spillet skal bli annonsert siden våren 2005 Det er få spill som har gitt meg så mye glede som Kotor
BlastyTrasty Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Vi burde starte en petition! En slik online ''underskriftskampanje''
Lollapalooza Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Sluttet ikke 2ern med en film hvor hovedpersonen dro videre får å rydde galaksen fra sither elns? Det bygger jo opp til en ny story... Lenge siden jeg klarte det nå... spille gjennom begge snart igjen Håper for guds skyld at det er kotor 3!
Blib Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Gamer sin tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=525132&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå