Gå til innhold

Bærbar pc til tante som ikke kan data


Anbefalte innlegg

Jeg har en tante m/familie som skal ha en ny bærbar pc. Hverken hun eller familen hennes kan veldig mye om data. Hun har bedt meg om å være med å se på pc'er, fortrinnsvis butikker hvor de kan levere inn pc'en dersom det skulle oppstå noen komplikasjoner. Expert, Elkjøp og lignende steder.

 

Vet dere om de har noen gode tilbud? Noen som har erfaring med nyere pc'er derfra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør nok ha noe alternativer når dere skal på tur. Hvis tanta di er som damer flest er hun mer opptatt av utseende og form enn innmat :p. Det vi mener er en topp PC kan med andre ord være bånn i bøtta i hennes øyne. Ellers forelår også jeg Elkjøp med bakgrunn i deres tilbud om PC support med mindre du ønsker å bo hos tanta di :tease:

Lenke til kommentar
Elkjøp har en voldsom suksess med sin PC-klinikk, en hjelpetjeneste for alle typer PC-rot.

http://www.digi.no/php/art.php?id=287402

5451039[/snapback]

 

Ja, de er veldig flinke til å ta seg betalt for å ringe supportnumre for kundene sine, og for å forlange gratis service eller reklamasjon på softwareproblemer. Beklager, men har sett litt for mye fra disse "teknikerne" hos Elkjøp til at jeg klarer å ta PC-klinikken seriøst.

 

Det finnes sikkert noen flinke folk der også, men så langt har de ikke utmerket seg på den positive siden.

 

Edit:

ivarhoff, den PCen fra Packard Bell har ikke trådløst nettverk ifølge specs som Elkjøp oppgir.

Endret av TEE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...