Kjobben Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er lvl 59 nå, og jeg begynner å gå lei av å queste. Så mitt spørsmål til dere er hvilken instance er best å få xp i av Scholo, Stratholme, LBRS eller UBRS i min lvl? På forhånd takk...
Walts Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 er vel den tregeste måte å få xp på å gå instancer iallefall, vis du ikke har rested... eller så er det bare å finne deg et sted å grinde mobs
Kjobben Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hmm... Ja du har vell kanskje rett i at instances er den tregeste måten å få xp på, men det er så gøy med drops osv. Jeg har grindet mye i Western Plaguelands inne i Ruin's of Andorhal, og har fått en god mengde xp + penger og drops der, men jeg begynner å få litt lite xp av undeadene. Er det noen bra grinde plasser dere vil anbefale da? Endret 17. januar 2006 av Kjobben
Walts Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 winterspring kanskje, jeg questet mest opp til lvl 60 sidne jeg syntes det er raskest.. men EPL får vel kanskje også
Kjobben Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 (endret) oki, skal prøve de plassene litt da... Men problemet med min server er at i Winterspring og EPL osv. er det alltid fullt med horder. På min server er det størst andel horder. Så derfor "eier" de alltid de store grinde plassene. Alltid noen lvl 60 hordes som grinder furbolg's elns i Winterspring og alltid lvl 60 hordes som farmer honor med Flightpathen i EPL. Men takk for tipsene... Endret 17. januar 2006 av Kjobben
Netforce Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 oki, skal prøve de plassene litt da... Men problemet med min server er at i Winterspring og EPL osv. er det alltid fullt med horder. På min server er det størst andel horder. Så derfor "eier" de alltid de store grinde plassene. Alltid noen lvl 60 hordes som grinder furbolg's elns i Winterspring og alltid lvl 60 hordes som farmer honor med Flightpathen i EPL. Men takk for tipsene... 5450893[/snapback] Stilithus er et fint sted å grinde for deg.
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hmm. Siden det er mye horde på serveren din kanskje du skulle prøve de ghost mobsa og Ogrene som er i http://www.thottbot.com/?z=56 ? på BL er det et område med lite folk. Mobs der fra 55 - 60. Ogrene dropper greit, ghosta dårlig. Men lvl 60 mobs gir deg sikkert bra xp til å gaine lvl
holst84 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Eller du kan sjekke ut Thottbot og finne ut i hvilket utstyr du ønsker deg når du dinger 60, så kan du begynne å gå i de instancene hvor det dropper. Da kommer XP'en jevnt og trutt + at du gjør noe du måtte gjort etter 60 uansett
AnVli..p4 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 ta instancene som gir deg din class-armor og hvis du har tid til overs, kan du farme Yeti's i winterspring.. god xp, grei loot og mye leather
TheInfamous Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Få med deg 4 andre og ta Scholo, Strat, LBRS, DM i party. Helt grei xp+ mye bra quests med bra xp reward og greie andre rewards. Bare å plukke opp quests for de forskjellige og hive seg i gang + også som andre nevner, armor drops for din class og andre drops. Mye bra altså
Intimvask Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Yetiene i winterspring. 5451776[/snapback] Dersom du er skinner, tjener du også fett med penger hvis du grinder der Jeg grinder mye der selv, og håver inn massevis Selg alt du får inn på AH (bortsett fra det du trenger selv da, seff)
Kjobben Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Jada, men Winterspring og de Yeti plassene er eid av hordene på min server... Jeg var der igår, og da var det 7 horder som grinda der, mens jeg var den eneste alliance spilleren der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå