Sponis Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Hei Har i det siste hat store problemer med at PCen plutselig skrur seg av, den virker ikke spesielt varm når jeg kjenner på siden av kabinettet. Noen som vet hva som kan være problemet? Det er forresten ikke PCen som står i profilen min, men en AMD sempron 2600+ med 512 mb RAM.
efikkan Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Vet ikke, det er ikke min. 5449175[/snapback] Har du tenkt å finne det du da? Sjekk også temperaturen på prosessoren i BIOS.
Sponis Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Temperaturen på prosessor låg på ca 40 grader første gang jeg sjekket, men når var den plutselig oppe i 60, jeg vet fortsatt ikke hvilken strømforsyning det er.
efikkan Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Temperaturen på prosessor låg på ca 40 grader første gang jeg sjekket, men når var den plutselig oppe i 60, jeg vet fortsatt ikke hvilken strømforsyning det er. 5453787[/snapback] Er temperaturen 60 grader ved "idle" ? Det skal stå på strømforsyningen hvilken modell den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå