Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville satset på ski som rekker deg til nesa/øynene, du blir fort vant til det! : D

Jeg kjører med ski som er 174 og jeg er 174-175 selv, tenker på nye ski nå, ser på noen som er 179. Men prøv til øynene, så har du noe å vokse på ( vis du ikke er helt vokst ut ) , skiene kommer heller ikke til å se ut som forkorte ski : D

Skrevet

Kult.

En ting til ang. Bern hjelmer...

Er alle hjelmene like? Broren min har en Hard top eller hard hat eller hva det var. Hva slags hjelmer har de på boardshop?

Skrevet

Så nettopp ferdig Rough Cut. Utrolig mye bra, men filmen var litt for kort. Venta noen mer, spesielt når den avsluttes med en ganske lang part med bails. Man sitter liksom å venter på at den skal avsluttes med noen sinnsykt triks.

Skrevet

har 2 studidager som skal brukes før terminen er over, de brukes nok til å dra i bakken;) men det jeg lurer på er om noen har vært i Kongsberg/varingen/tryvann og kunne si litt om de er fornøyde med parkene? er ingen hardcore jibber, men oppholder meg mest i parken...bor sånn omtrent midt i mellom, så nesten samma hvor jeg drar;) Hva anbefaler dere?

Skrevet

Stikk til Varingskollen. Forholdene begynner å bli bra der nå, satt opp et par rails og noen hopp... Det største (10-11m) var litt lite for min del, men de bygger det nok ut etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...