mrflo Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hvilken kabel trenger jeg for å koble 2 maskiner opp mot hverandre uten bruk av hub eller switch. Krysset eller ukrysset kabel.. de to går alltid i bal for meg, og klarer aldri å huske hva som er hva..
Snask Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 14:21, mrflo skrev:Hvilken kabel trenger jeg for å koble 2 maskiner opp mot hverandre uten bruk av hub eller switch. Krysset eller ukrysset kabel.. de to går alltid i bal for meg, og klarer aldri å huske hva som er hva.. krysset. en hub / switch krysser lederene inni seg
bamsefar Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hiver meg på denne tråden. Har bestilt Nye Online adsl, kjøpt ruter: SMC Barricade 7004BR Ruteren har innebygd 4 porters 10/100 switch Skal sette de i et nettverk med 3 maskiner tilsammen. Skal jeg da bruke krysset eller vanlig kabel fra pc til ruter? Kabler er ikke mitt område så jeg spør for sikkerhets skyld :smile: [ Denne Melding var redigert av: bamsefar på 2002-09-11 15:15 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå