Gå til innhold

Fjerne ads i msn

Zappza

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bruker MSN 7.0 og har en brannmur som kan sperre for reklame/ActiveX/Java innhold. Jeg glemte meg av og sa ja til at den skulle sperre for reklamen i MSN. Hver gang jeg åpner hovedvinduet i msn kommer det nå opp en spørsmål om jeg enda vil bruke det og det scriptet som reklamen bruker...

Uansett hovedpoenget mitt er om det er mulig og fjerne disse? Er litt usikker på om dette krasjer med retningslinjene men men :hrm:

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D Det finnes!

Messenger Plus! er en add-on til msn som legger til masse nye og nyttige funksjoner.

StuffPlug-NG er en plugin til Messenger Plus! som legger til enda flere funksjoner.

Mess Patch er en patch som fikser på selve msnmsgr.exe, som kan legge til, flytte på og ta bort funksjoner og knapper.

Alt er freeware (noen av de "spør" om du vil innstallere et program fra dems samarbeidspartnere, noe slags spyware tror jeg, men det er bare å hake av for at du ikke vil det).

NB pass på du har nyeste MSN Messenger!

Håper det var noe slikt du lette etter ;)

Skrevet
Akkurat det jeg lette etter :grin:

Nope jeg har ikke nyeste ver av MSN og akter ikke og installere det heller. Liker 7.0 jeg :wee:

5466949[/snapback]

Er det så mye forskjell på 7,0 og 7,5? Hvorfor vil du ikke bytte over til 7,5?

Skrevet

Først og fremst for og slippe den irriterende "Send en lyd til samtalepartneren din" funksjonen, er sikkert fiffig hvis du har bredbånd (noe jeg ikke har) og slipper og vente på og høre det. Ellers opplever jeg at 7.5 har problemer med at jeg ikke har bredbånd :hmm: Jeg har nettverk uten internett og må koble opp selv, og siden MSN sjekker etter internett når jeg starter PCen (noe det ikke er) så låser det seg av en artig grunn :shrug:

Derfor bruker ikke jeg 7.5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...