PsychoDevil98 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Hei Skal til å formatere snart p.g.a. maskinopgradering. Går det an å ta vare på profil-fila i Mine Dokumenter, for å så bruke fila etter at jeg har formatert?? Det vil si å legge den inn i Mine Dokumenter igjen??
MindTooth Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Hei Skal til å formatere snart p.g.a. maskinopgradering. Går det an å ta vare på profil-fila i Mine Dokumenter, for å så bruke fila etter at jeg har formatert?? Det vil si å legge den inn i Mine Dokumenter igjen?? 5443596[/snapback] Det går fult ann.
Arne_F Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Der ligger fila: C:\Documents and Settings\***Navn***\My Documents\NFS Most Wanted For å legge den tilbake, må du først opprette en ny profil for at NFS Most Wanted mappen skal bli lager. Deretter sletter du innholdet i mappen, for så å legge inn den gamle profilen. Gjorde det istad, og det fungerer kjempefint!
PsychoDevil98 Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Kult. Bare å vente på hardware slik at jeg kan formatere da ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå