sindre2 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Tviler egentlig på at det finnes noe slik, men jeg spør likevell: Finnes det noen som tilbyr gratis webhotel (trenger ikke være større en 50mb) der man får sitt eget domain-navn? da tenker jeg ikke på www.start.no/"brukernavn" og lignende. Jeg er på utkikk etter et sted der jeg slipper navnet på eieren forran brukernavnet mitt, hvis dere skjønner. Jeg ser etter for eksempel www.test.info eller www.hjemmeside.com gratis. Håper dere forstod hva jeg forklarte selv om det var litt rart forklart
trn100 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Du kan jo alltids kombinere et gratis web-hotell med en gratis domene tilbyder som f.eks. .tk ?! For å beholde det kreves imidlertid litt trafikk...
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Tviler egentlig på at det finnes noe slik, men jeg spør likevell: Finnes det noen som tilbyr gratis webhotel (trenger ikke være større en 50mb) der man får sitt eget domain-navn? da tenker jeg ikke på www.start.no/"brukernavn" og lignende. Jeg er på utkikk etter et sted der jeg slipper navnet på eieren forran brukernavnet mitt, hvis dere skjønner. Jeg ser etter for eksempel www.test.info eller www.hjemmeside.com gratis. Håper dere forstod hva jeg forklarte selv om det var litt rart forklart 5441795[/snapback] Prøv FriHost (www.frihost.com), der får du www.dinside.frih.net... Et meget bra host!! Jeg bruker, og det er bedre enn enkelte betalte hoster! Se på min side; www.youaremyenemy.frih.net
sindre2 Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 www.frihost.com ser helt fin ut. Problemet er at domainnavnet blir litt vell langt. Er det mulig å bytte ut domainnavnet med et gratis .com-.no-.info, osv kanskje?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 www.frihost.com ser helt fin ut. Problemet er at domainnavnet blir litt vell langt. Er det mulig å bytte ut domainnavnet med et gratis .com-.no-.info, osv kanskje? 5442211[/snapback] Jada, bare se i denne tråden. PS: .com, .no og .org er IKKE gratis! Eg kan anbefalle deg www.hotserv.dk Jaha, de har vel ikke så mye som FriHost, bare se på spesefikasjonen
sindre2 Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Jeg mener å lest at ".info" er gratis. Stemmer det? I såfall hvor kan jeg registrere meg?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Jeg mener å lest at ".info" er gratis. Stemmer det? I såfall hvor kan jeg registrere meg? 5442457[/snapback] Jepp, det er gratis, men jeg vet ikke hvor jeg finner det. Skal Google det! EDIT: Ah, fant det her! Endret 15. januar 2006 av Slettet+56132
Lovegame Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Gratulerer med 6 år gammel bump. Her, ta en lyspære!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå