Livert Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Hei. Har tenkt å blåse støv av Morrowind, men lurer på hvilken karakter (rase) som er kulest å spille med. Er mange år siden jeg spillte Morrowind, husker ikke hva jeg valgte da.
MiSP Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Det kommer helt an på hva du liker, rett og slett. Morrowind er noe ubalansert, så hvis du vil være kriger, vil du få en lett match. En tyv er middels vanskelig, og en magiker er ekstremt vanskelig (hvis du bare skal bruke magi, og ikke våpen). Du kan laste ned en del mods som forbedrer dette, dog. Hvis du er en kriger, vil du nok bli lik en gud etter du er kommet halvveis i mainquesten - ingenting kan drepe deg. Endret 15. januar 2006 av MiSP
Livert Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Aha. Går vel for en kriger da, siden jeg ikke har tenkt å bruke årevis på spillet:) thx
Killerquo Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Om du fortsatt ikke har starta, så er Dunmer Spellsword overpowered lvl 1 De har überstats.
neoman Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 jeg skal nok vere human. men er litt vanskelig og si enda. skal i alle fall vere noe med sverd.
Daagah Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 jeg skal nok vere human.men er litt vanskelig og si enda. skal i alle fall vere noe med sverd. 5489667[/snapback] Alle rasene kan bruke sverd då
Equerm Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Skulle nesten lagd en slags quiz på en internettside der man kan svare på spm og får frem vilken rase og / eller class man burde velge Absolutt potensiale dersom det noen gang blir en norsk elderscrolls side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå