sveioen Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Har et problem her. Det begynte for noen dager siden da jeg spilte. Spillet frøs og jeg måtte restarte. Da PCen starte opp igjen var den helt merkelig. Bildet forsvant og kom tilbake igjen periodisk med 5-10 sek mellom hver 'svartelegging'. Installerte XP på nytt, alt virket greit. Så installerte jeg SP2. Samme problemet kom tilbake igjen, svart skjerm mellom hvert 5-10sek. Installerte XP enda en gang på nytt. Unngikk SP2 og gikk rett på grafikkdriverne (GeForce, nVidia), da jeg restartet etter å ha installert, kom det samme problemet ENDA en gang! Hva faen er sammenhengen mellom eksempelvis SP2 og nvidia driverne?! Installerte XP en tredje gang. Har unngått SP2 og GeForce driveren. Alt funker fint til nå. Installerte driverne til lydkortet. PCen funket uten noe problemet. Hva er galt?! Hvorfor svart skjerm når jeg installerer SP2 og skjermkortdriverne? Endret 14. januar 2006 av sveioen
sveioen Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Glem det. Dritten funker ikke uansett nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå