Gå til innhold

Komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil man ha pakka si fort, så bruk http://www.itbutikken.no

har tar det 2 dager ifra du bestiller til du har

pakka hjem på døra di. det har det ihvertfall vært

for meg.

bestilte noen cd'er rundt 12 natt til tirsdag, og etter 15 min, så stod det at pakka var ferdig til å

sendes. på onsdagen fikk jeg en telefon der de lurte

på om de kunne levere pakken hjem til meg.

det er rask levering :smile:

med komplett.no pleier det å ta ca 1 uke ifra

bestillingen er sendt, til jeg får den hjem.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-12 19:24, legofred skrev:

hmmm. jeg lurer veldig på om de bevisst setter ordrestatusen til "Plukkliste" over lang tid for at kunden ikke skal få muligheten til å slette ordrelinjer. For å ta mitt eget eksempel: Jeg bestilte en P4 2GHZ til kr 1841,-. Prisen har blitt redusert 2-3 ganger siden jeg bestilte. Nå koster den 1595,-


Hadde min ordre hatt statusen "Åpen", kunne jeg slettet denne prosessoren fra ordren, og istedet laget en ny ordre kun med denne prosessoren. Da hadde jeg spart ca 120 kr (om man tar frakt i betraktning), mens webshopen hadde tapt/gått glipp av 240 kr. Gjør de dette for å unngå å tape penger på egen treghet? Bare lurer....


Arrrg.


legofred

FBI


 

 

Send en mail å spørr om å få redusert prisen...

Er det noen som er hjelpsomme så er det komplett gjengen... Det meste løser seg med en mail.

Lenke til kommentar

Quote:



Send en mail å spørr om å få redusert prisen...

Er det noen som er hjelpsomme så er det komplett gjengen... Det meste løser seg med en mail.



 

Gjorde det, samtidig som jeg sa at jeg vurderte å trekke ordren. Da fikk jeg svar dagen etterpå: "Varene er nå sendt". Uten noe videre kommentar til mine synspunkter. Nå håper jeg bare alt er ok, selv om varene ble sendt fredag den 13.

 

Fredrik

Det billigste blir ofte dyrest.

Lenke til kommentar

Jeg ringte komplett idag. Og selgeren var like overrakset som de 20 andre jeg har snakket med om hvor lang tid det hadde tatt. Og han lovte også som de 20 andre at han skulle ta tak i det og få den sendt. Jeg spurte han om det som flere andre i det innlegget her har snakket om, altså det å få redusert prisen til dagen priser. Og det sa han faktisk ja til. Så nå har jeg spart 500 kr på hele pakken :smile: Ikke dårlig komplett!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-13 18:35, Wildl skrev:

En annen løsnong er å bestille varer på nytt der de er billigst og benytte seg av angrefristen når de "uønskede" varene kommer.


 

Men det kan vel fort bli en evig sirkel.. og så må man jo bare vente enda lenger. Jeg skulle gjerne ha betalt 500 kr ekstra hvis jeg kunne fått dem idag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-09-11 01:02, skrev ufo:

Be dem sende det NÅ, ellers kjøper de et annet sted ... om de ikke vil ha pengene dine, så trenger de ikke få dem heller mener jeg. :wink:


Å sende et stk skjermkort i løpet av en uke er ikke noen stor prestasjon imho.



 

HØH! Som om det hjelper! prøvd det...

 

eg sendte:

 

Bare sørg for at den blir sendt i dag du, hadde forventa at den blei sendt

på onsdag eg men den gang ei.

 

Er dere blitt for store? andre webshopper sender da på dagen.

 

Svar:

 

Vi er ikke blitt for store men situasjonen er som jeg beskrev i tidliger mail at det har gått noe galt med inføringen av det nye systemet.

 

 

Eg svarte så:

 

Takk for fint sammarbeid, sørg for og slette orderen.

Takk for mange fine order, men no ville vist dykk ikkje selje meir til meg.

 

********

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...