Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp til bilalarm-montering

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har bestilt meg en alarm til bilen min. Den skal koples til bilens sentrallåssystem.

Bilen er en Mazda 626 89-mod statsjonsvogn.

Så er det bare det at jeg ikke har spesielt mye greie på bilteknisk. Så er det noen som kan hjelpe meg? Bor i Grenland. Ser helst at du bor her i området, men kan sikkert kjøre en bit om du ikke bor altfor langt unna. Tar også imot tips hvis det er noen som vet om folk som driver med dette.

Betalingen har jeg ikke tenkt ut, men vi blir sikkert enige om noe. :thumbup:

Edit: Får hjelp av min fetter til sveisingnen, så da er det bare alarmen jeg trenger hjelp til. :yes:

Endret av King-Nothing
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mer støy (og mer forurensning?)? Du kan bli avskiltet på grunn av støy.

5439288[/snapback]

ikke helt riktig. kommer litt an på hvor mye støy det blir. og ingen bil forurenser mer uten bakpotta. men f.eks. ei simons potte er mye bedre enn et rakt rør, blir fæl lyd av og gjøre som du beskriver. du trenger heller ikke og sveise dette, det klarer seg lenge med eksosklemmer

Skrevet
Mer støy (og mer forurensning?)? Du kan bli avskiltet på grunn av støy.

5439288[/snapback]

ikke helt riktig. kommer litt an på hvor mye støy det blir. og ingen bil forurenser mer uten bakpotta. men f.eks. ei simons potte er mye bedre enn et rakt rør, blir fæl lyd av og gjøre som du beskriver. du trenger heller ikke og sveise dette, det klarer seg lenge med eksosklemmer

5439504[/snapback]

Skrevet

Du sier at det blir en fæl lyd. Hvordan da? Har du prøvd dette, eller er det bare noe du har hørt. Han som tipset meg har gjort det på en Mazda 323, og det ble veldig bra påstår han...

Skrevet

personelig synes jeg det blir fæl lyd. blir bare veldig hard lyd, mange synes jo det er gromt også da så det er jo litt smak og behag. noen synes det er pent med osthøvel på bakluka også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...