Gå til innhold

WWII online erfaringer


Anbefalte innlegg

har funnet ut at en god venn av meg spiller me wwii, og han vil ha meg med. Jeg sjekket ut hjemmesiden deres, og grafikken ser jo nesten helt forferdelig ut i forhold til systemkravet :(

 

det jeg lurer på er om gameplayet gjør opp for det? noen som har erfaringer med dette spillet? og ikke minst er det verdt de 100kr/måneden for å spille det?

det virker ganske interessant :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har funnet ut at en god venn av meg spiller me wwii, og han vil ha meg med. Jeg sjekket ut hjemmesiden deres, og grafikken ser jo nesten helt forferdelig ut i forhold til systemkravet :(

 

det jeg lurer på er om gameplayet gjør opp for det? noen som har erfaringer med dette spillet? og ikke minst er det verdt de 100kr/måneden for å spille det?

det virker ganske interessant :)

5430712[/snapback]

 

Det ER høyt systemkrav i forhold til grafikk i dette spillet. Grafikken blir lett utkonkurrert av de fleste nyere spill. Men grafikken er i stadig utbedring, og det ligger en del eldre screenshots på nettet som er svært misvisende på hvordan grafikken er i dag.

 

Gameplayet gjør uansett sin jobb. Om du er på utkikk etter et 100% PvP-spill, med høy realisme, enorme områder, og noe ANNET og mer tidkrevende spill, så KAN Battleground Europe WWIIOL være noe for deg.

Du må være tålmodig, det er en svært bratt læringskurve i starten.

Det er ingen hitpoints.

Du kan kjøre fly, tanks, Destroyers, Antitank/Anti-Air guns... men ikke alt før du stiger i gradene.

 

Osv. osv...

 

Her er et bilde på hvor stort område verdenen er i:

http://www.battlegroundtools.com/maps/oldm...gcomparebig.jpg

Endret av eranro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...