Gå til innhold

Nokia N70 og bluetooth problemer


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte i romjula en Nokia N70,som bla skulle brukes til navigasjon.

 

 

Dette fungerer dårlig da bluetooth gps'n og N70 ikke ser ut til å bli venner, Det vil si at de lar seg uten problemer "koble" sammen,men etter en stund brytes forbindelsen.

 

Dette problemet oppstår både i Tomtom, og Navicore. Og for ordens skyld den samme gps'n fungerer utmerket på Pda og feks 6680. Har i dag vært å fått flashet firmware,med håp om at dette skulle forbedre seg,uten hell. (v 3.0546.2.3)

 

Har lest på divererse fora at mange andre også har lignende problemer. Bør jeg rett og slett heve kjøpet da telefonen ikke fungerer som den skal? Eller er det noen som har andre gode forslag?

 

Utover dette er jeg fornøyd med telefonen, vil helst beholde den,såfremt disse problemene lar seg løse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
v 3.0546.2.3  RM-84 er i fra 18-11-05, slik at det burde vel dukke opp en ny versjon snart.  Kan ikke akkurat påstå at jeg har merket noe stor forskjell,uten om at telefonen ser ut til å "henge" litt mer ved bruk av enkelte aplikasjoner. Men den kommer seg etter en stund..

5441214[/snapback]

 

Fikk oppgradert min N70 i dag, med v 3.0546.2.3.

Hadde problemer med et BT HF-sett fra Sony Ericsson. Ser ut til å virke OK så langt...

Tekniker nevnte at han hadde hørt rykter at de skulle komme en ny firmware i disse dager (23.03.06) som bl.a skulle fikse Bluetooth problemet..

 

 

mvh Gorm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...