Gå til innhold

Super-lag på nettsider når BF2 er minimert

Anbefalte innlegg

Heisann, har nå fått et problem etter at jeg formaterte PCen for en ukes tid siden. Hvis jeg "alt-tabber" meg ut av Battlefield 2, og går på en nettside. Og deretter prøver å "scrolle" meg nedover (enten med musehjulet, eller den "scrollbaren"), så bruker den enormt lang tid på å gjøre dette. Jeg kan se at siden "rendres" pixel for pixel, fra venstre til høyre, og alt annet fryser mens den holder på (lyden, musepila osv). Det tar kanskje 4-5 sek. for hver gang jeg scroller.

Hadde altså ikke dette problemet før. Kan det ha noe med driverne å gjøre (bruker Catalyst 5.13 på et ATI X850PRO-kort)?

Har nyeste patch, og helt oppdatert Windows XP PRO (SP2).

Takker for all hjelp :)

Videoannonse
Annonse

Jeg har/hadde samme problem med mitt gamle radeon 9600 kort. Jeg vet ikke hvorfor det skjedde. Jeg er ikke sikker på om det samme skjer med det nye 6600gt kortet mitt da. Jeg har 512mb minne btw... Det er ganske tydelig at det ikke er minneproblem. Problemet minner meg egentlig veldig om hvordan det er før man installerer skjermkortdrivere :hmm:

EDIT: Det er ikke bare i nettsider det skjer, men i windows generelt

Endret av sablabra
Jeg har/hadde samme problem med mitt gamle radeon 9600 kort. Jeg vet ikke hvorfor det skjedde. Jeg er ikke sikker på om det samme skjer med det nye 6600gt kortet mitt da. Jeg har 512mb minne btw... Det er ganske tydelig at det ikke er minneproblem. Problemet minner meg egentlig veldig om hvordan det er før man installerer skjermkortdrivere :hmm:

EDIT: Det er ikke bare i nettsider det skjer, men i windows generelt

5427871[/snapback]

Jepp, det er akkurat som du beskriver. Hakker også skikkelig når du flytter rundt på vinduer osv. ja.

Merkelige greier.. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...