Gå til innhold

Norsk/nynorsk add on i Office 2003?

Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det meste kan finnes gratis, men det snakker vi ikke om her...

5426720[/snapback]

Jaha? Så er det plutselig blitt ulovlig å laste ned lovlig fra microsoft sine sider?

Skrevet
Hvis du fant det lovlig, er det sikkert mange som er intressert i å finne ut hvor det er du fant det. :) (jeg vet jeg er)

5430860[/snapback]

Det er vel ikke akkurat en add-on men det virket ihvertfall.

Skrevet (endret)
Hvis du fant det lovlig, er det sikkert mange som er intressert i å finne ut hvor det er du fant det. :) (jeg vet jeg er)

5430860[/snapback]

5430925[/snapback]

Så vidt jeg kan se er det du fant nynorsk grensesnitt på Office, og det var ikke det du spurte om opprinnelig. Inneholder den pakker også retting?

Endret av Mythos
Skrevet

5430860[/snapback]

5430925[/snapback]

Så vidt jeg kan se er det du fant nynorsk grensesnitt på Office, og det var ikke det du spurte om opprinnelig. Inneholder den pakker også retting?

5431136[/snapback]

Jepp, den inneholder retting og det var det jeg var ute etter.

Skrevet

Beklager, da her jeg nok misforstått. Jeg trodde at Norsk Office kom med stavekontroll både for bokmål og nynorsk, og at nynorsk pakken du linket til kun inneholdt nytt grensesnitt. Jeg skal huske dette til neste gang noen spør...

Skrevet
Beklager, da her jeg nok misforstått. Jeg trodde at Norsk Office kom med stavekontroll både for bokmål og nynorsk, og at nynorsk pakken du linket til kun inneholdt nytt grensesnitt. Jeg skal huske dette til neste gang noen spør...

5431361[/snapback]

Ok, jeg har Engelsk Office shø :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...