Gå til innhold

Radio-motaker til usb?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og den funket greit?

Hva slags software bruker du?

Jeg vil egentlig bruke et HTPC software, antageligvis Meedio,

funker den sammen med slike programer?

5423506[/snapback]

 

Det fulgte med en liten teleskopantenne, men til bilbruk vil man jo antagelig koble den til eksisterende antenne i bilen...jeg måtte mekke en liten overgang for å få dette til å passe sammen.

 

Jeg brukte stort sett medfølgende programvare...uten mulighet for å lagre stasjoner.

 

Skal visstnok fungere sammen med radiator - som er en del brukt i carputer-kretser.

 

Mottaket på radioen var for min del noe skuffende. Nesten umulig å få inn signal inne med medfølgende antenne (skal legges til at det er tykke murvegger på alle kanter - og jeg har ikke førsøkt med annen radio inne). Dårlige signaler også ute. Bilantenne funket bedre enn medfølgende antenne...men ikke like bra som min gamle bilradio...

 

Det finnes visstnok muligheter for å modifisere denne, slik at signalmottaket kan forbedres. Google kan sikkert hjelpe her...

 

Jeg kan flyttet carputeren ut av bilen og kvittet med med radioen - så jeg har ikke mulighet til å teste den sammen med HTPC-software...

 

Radioen skulle forresten kobles til mikrofon-inngangen i tillegg til USB-porten, tror jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...