Gå til innhold

Innstallasjon av Special Forces!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå innstallert Vanilla Battlefield 2 som da selvfølgelig er på version 1.0 . Har idag kjøpt Special Forces, og dette er da grunnen til at jeg har innstallert Vanialla BF2 naturlig nok.

Spørsmålet er da åssen jeg skal gå frem nå. Skal jeg innstallere nyeste patch for så å innstallere Special Froces? Eller skal jeg kanskje innstallere Special Forces med en gang?

*Hjelp**Klynke* Føler at dette er en smule skummelt da jeg vet hvilken tendens de tidligere patchene blant annet har skapt problemer for kameraten min. Men men. Den som hjlper meg vil bli høyt takket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Okey, det du gjør er og installere sf for så å installere 1.12 pacthen. Funker her. :)

5423344[/snapback]

Ok. Er bare 2 minutter til patch 1.12 er nede så da er det snart rock an roll. En liten ting til forresten.

Unlocks i Special Forces. Etter som jeg har forstått det er disse standard på Special Forces servere (Baner whatever), mens på BF2 Vanilla baner kan man aktivere unlocka Special Force våpen man normalt kun hadde hatt på Special Forces baner?

Endret av Orresnei
Skrevet

Det er samme standard våpen i begge spilla. Siden eg har knappe 100 000 poeng så hadde det seg slik at når eg spilte noen par timer sf, og starta spillet på nytt unlocka eg vel alle sf unlocksene.

For å bruke disse må du ha unlocka alle vanilla unlocksene før du kan unlocke sf og bruker dei i vanilla.

Altså du må først unlocke G3 unlocken i vanilla, for så å unlocke f2000 og bruke den i vanilla igjen. Dårlig forklart, (rotete, innvikla osv :/)

Skrevet

Hehe ok. Dog ble jeg kraftig sur. Dersom jeg "alt + tab"-er meg ut av spillet blir lauoutet helt ødelagt når jeg går inn igjen. Dette skjedde meg aldri med Vanilla. Videre var ting meget mye mer hakkete enn det den var i vanilla? Hvorfor? Kanskje jeg skal formatere og se om det fungerer bra da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...