krroold Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Skal begynne på igjen med GW. Har spilt før.(Når det var helt nytt) Men stoppet brått i level 7-8. Da var jeg warrior. Det var helt greit. Men jeg lurer på hvilke character du synes er morsomst, går kjappest opp i level osv. Endret 29. mars 2006 av kristoffer2200
DurinVIII Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg synes monk er en grei klasse å spille, med denne vil du alltid få grupper, og vil da også komme deg raskere igjennom spillet. Samtidig er det jo også gøy å være den som redder partyet hele tiden Guild Wars har forøvrig en egen del av forumet her.
danilovic Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg synes ikke monk er noe lurt å spille før du har gått gjennom spillet med en annen karakter. Det samme gjelder warrior og selvsgt mesmer. Du vil merke hvor utrolig mange idioter som spiller warrior og monk, og for å slippe å bli en slik, er det greit å ha sett selv hvordan de er. Jeg foreslår derfor elementalist, eller til nøds necromancer eller ranger (vanskelig å finne party). Daniel
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
kqwaiiiii Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Dette synes jeg blir litt dumt. Alle proffesions i GW er helt unike, og det er ingenting som er bedre enn det andre. Alle skiller seg kraftig fra hverandre. Les litt på www.Guildwars.com om proffesions, og så tar du den du synes er mest interesang.
danilovic Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Dette synes jeg blir litt dumt. Alle proffesions i GW er helt unike, og det er ingenting som er bedre enn det andre. Alle skiller seg kraftig fra hverandre. Les litt på www.Guildwars.com om proffesions, og så tar du den du synes er mest interesang. 5426770[/snapback] Hva synes du er for dumt? Ingen har påstått at noe er bedre enn noe annet. Daniel
kqwaiiiii Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 At man skal anbefale proffesions. !Nei ikke ta det fordi bla,bla" Alle prffesions har neagtive og positive sider, og det er ingen som det er lurere å velge enn andre.
DurinVIII Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det må jeg si meg uenig i. Han vil komme fort opp i level, og sikkert bli ferdig med spillet. Er man monk så blir man "fort" ferdig med spillet. Som monk trenger man ikke stå i en time for å spamme "W/Mo lfg" i Thunderhead Keep.
danilovic Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 At man skal anbefale proffesions.!Nei ikke ta det fordi bla,bla" Alle prffesions har neagtive og positive sider, og det er ingen som det er lurere å velge enn andre. 5427766[/snapback] Som du selv sier, så har alle profesjonene negative og positive sider, og med det er det også enkelte som egner seg bedre for førstegangsspillere. Mener fortsatt at du (trådstarter) ikke burde spille monk før du har gått gjennom spillet med en annen profesjon først (ikke mesmer eller warrior heller).
kqwaiiiii Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Greit at du synes det, men jeg synes ikke argumentet dit er så særlig godt. At man ikke bør velge monk fordi mange andre spiller de klassene dårlig. Du vil lære din klasse å kjenne etterhvert, og jeg synes ikke du skal være redd for å bli en dårlig monk. Som jeg sier tidligere, velg det du synes er morsomst.
Siq Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Får lettest party med Monk. Var i Thunderhead keep tidligere i dag. Var da 3-4 6/8 grupper og alle skulle ha 2 monker. Har kun spillt Mesmer/necro og Munk/mesmer selv, men synes begge er ganske festlige å spille. Begge tåler lite pga dårlig armor, men som oftes holder man seg i bakgrunnen og er ofte siste mann som kneler :-) Skal ha Ranger på neste karakter. Må bare prøve å spille med Bue Tok Aurora Glade mission med monken min i dag. Hadde med en Necro som ofte brukte well of blood (healing), utrolig populær i teamet siden vi hadde kun en monk. .....ser jeg snart har anbefalt alle klassene..... Konklusjon følger: Prøv deg frem og finn det du liker best selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå