Simma89 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) En venn av meg får denne meldingen når han prøver å connecte til servere: "You cannot connect to the selected server because it's running a VAC secure mode. This account has been banned form secure servers due a cheating infection." Jeg skjønner hva meldingen betyr, men går det ann å bli kvitt den?? Han har lånt bort accounten sin til en venn, meget mulig han brukte cheat. Går det ann å fjerne meldinga? Endret 10. januar 2006 av Simma89
stalker. Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Kontoen er brukt til juks, og kan derfor ikke lenger benyttes på servere med vac. Ja, kan fikses, gå og kjøp et nytt spill.
Søppelsveitt Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg spiser sånne som han "vennen av vennen" til frokost. Man låner ikke vekk steam- kontoen.punktum
MindTooth Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 1# Kontoen er brukt til cheats. Så det vil ble vanskelig å få åpne den igjen. 2# Du må nok be kompisen din å om opprette en ny konto med CS:S. 3# Be han også om å aldri låne bort kontoen sin til noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå