Gå til innhold

Bruke mindre minne med StrongDC++

xanonymx

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva kan man fjerne/huke av i StrongDC++ for at den skal bruke mindre minne. Jeg har sitt litt i den DC++ guiden og gjort noe av det som stod der.

Nå bruker den rett rundt 200mb i minne, det synes jeg er litt mye, så er det noen tips.

Endret av xanonymx
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva kan man fjerne/huke av i StrongDC++ for at den skal bruke mindre minne. Jeg har sitt litt i den DC++ guiden og gjort noe av det som stod der.

Nå bruker den rett rundt 200mb i minne, det synes jeg er litt mye, så er det noen tips.

5416102[/snapback]

Du kan prøve å skru av "Enable queue updating in real time."

Skrevet

Det kan være at det sier seg selv for de som er god i engelsk, men siden jeg ikke er det, så skjønner jeg den ikke helt. Og jeg tar fortsatt imot flere tips.

Skrevet

Det den gjør er å oppdatere køen veldig ofte (oftere enn hva som strengt tatt er nødvedig), noe som krever mye ressurser. Tror du skal prøve det først (om du ikke da allerede har gjort det) før du trenger å spør om flere tips.

Skrevet

Det er allerede gjort. Men er det noen som vet hva "Install Magnet URI handler on startup" gjør for noe? (Er egentlig Magnet URI jeg ikke vet hva betyr).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...