Gå til innhold

Hvilket hovedkort til AMD XP-M 2400+ 35w?


kidden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Abit NF7-S er ett godt kort til den typen maskin, har selv hatt samme cpu som deg, og den klokket relativt bra med det hovedkortet.

 

Vil anbefale deg å søke gjennom forumet etter det hovedkortet, så kommer du nok fram til en konklusjon på det :-D

 

Er litt usikker på hvor tilgjengelig det kortet er, men det kan lønne seg å følge med bruktbørsen her på forumet.

 

EDIT : Er ikke helt fornøyd med søkemotoren til forumet, men google.no gjør ihvertfall susen for å søke etter erfaringer på det omtalte hovedkortet.

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar
Abit NF7-S er ett godt kort til den typen maskin, har selv hatt samme cpu  som deg, og den klokket relativt bra med det hovedkortet.

 

Vil anbefale deg å søke gjennom forumet etter det hovedkortet, så kommer du nok fram til en konklusjon på det :-D

 

Er litt usikker på hvor tilgjengelig det kortet er, men det kan lønne seg å følge med bruktbørsen her på forumet.

 

EDIT : Er ikke helt fornøyd med søkemotoren til forumet, men google.no gjør ihvertfall susen for å søke etter erfaringer på det omtalte hovedkortet.

5415075[/snapback]

Abit NF7-S er et kort jeg vurderer, men jeg ser at mange klager på layouten.

Men jeg ser at flere snakker om Abit NF7-S v2.0, er det samme hovedkortet?

Og hvordan er Abit NF7-S (v2.0?) sammenliknet med Asus A7N8X Deluxe i overklokking og generelt?

Hvilket hovedkort fungerer best med denne prosessoren i overklokking

 

Er for tiden disse to kortene det står mellom.

 

Ble litt mange spm. nå, men det får vel gå. ;)

Lenke til kommentar

Det er noen forskjeller på de kortene, men jeg kan ikke si at jeg husker i farten hva det gikk ut på.

Fordelen med abit er at det er plenty av bios'er som er modifisert, og som i enkelte tilfeller gir høyere hastighet (om du er heldig)

 

Asuskortet har jeg ingen personlig informasjon om, da jeg ikke har testet det selv, men som sagt, prøv å søk litt på google, så er det utrolig hva du kan finne fram av informasjon om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...