Gå til innhold

NorthQ strømforsyning lager pipelyd! Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjøpte før jul deler som jeg satt sammen til en PC. Og kjøpte da en NorthQ - NQ4001BX Super Silent PSU 400Watt strømforsyning. Problemet startet etter en ukes tid da PSU'en begynte å lage høyfrekvente pipelyder som plager meg veldig. Trodde det først var skjermen(gammel CRT) for den lager ofte slike lyder. Men nei, det var den splitter nye strømforsyninga.

 

Jeg har lest en del her på forumet, men kan ikke finne noen andre løsninger enn å sende den inn til noen. Er det noen som vet noe jeg kan gjøre? :dontgetit: Uansett har jeg vel en slags garanti eller reklamasjonrett på varen? Jeg har ikke egen garanti på hele pc'en siden den er selvbygd, men det er da garanti på hvert enkelt produkt? Så jeg lurer litt på hvordan jeg skal gå fram. Jeg har kjøpt den på shg.no.

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg kjøpte før jul deler som jeg satt sammen til en PC. Og kjøpte da en NorthQ - NQ4001BX Super Silent PSU 400Watt strømforsyning. Problemet startet etter en ukes tid da PSU'en begynte å lage høyfrekvente pipelyder som plager meg veldig. Trodde det først var skjermen(gammel CRT) for den lager ofte slike lyder. Men nei, det var den splitter nye strømforsyninga.

 

Jeg har lest en del her på forumet, men kan ikke finne noen andre løsninger enn å sende den inn til noen. Er det noen som vet noe jeg kan gjøre? :dontgetit:  Uansett har jeg vel en slags garanti eller reklamasjonrett på varen? Jeg har ikke egen garanti på hele pc'en siden den er selvbygd, men det er da garanti på hvert enkelt produkt? Så jeg lurer litt på hvordan jeg skal gå fram. Jeg har kjøpt den på shg.no.

5414976[/snapback]

 

det er vel bare å ringe shg å spørre...

 

du skal i nesten (eller alle?) tilfeller ha litt garanti...

 

siden dette er et så kjent merke skulle ikke dette vere no problem...

Lenke til kommentar

5414976[/snapback]

 

det er vel bare å ringe shg å spørre...

 

du skal i nesten (eller alle?) tilfeller ha litt garanti...

 

siden dette er et så kjent merke skulle ikke dette vere no problem...

5415168[/snapback]

 

Hvor lang tid pleier sånne ting å ta? Jeg får jo ikke brukt data'en uten PSU'en. :no: Så jeg er litt i tvil om jeg skal levere den egentlig...Må kanskje betale frakt og(?)

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...