Gå til innhold

Hvilken "PC Bygger" ?


Anbefalte innlegg

Hepp,

 

Hvilken nettshop synes du virker best når man skal bruke den til å "bygge pc" online vha såkalt "PC Bygger" ?

 

Viktig med god pris seff, videre at man har mange valgalternativer, at det er varsler om man velger komponenter som ikke går sammen, men også at man har mulighet til å velge vekk ting som pakke-bundlet software etc (noe som ikke er mulig hos f.eks. Dell og delvis ikke hos Komplett)

 

Tipper dere SKRIKER etter å skrive: "Bygg sjæl!" el.l., men det kommer jeg nok ikke til å gjøre..denne gangen... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heatseeker, tror han mente "hvilken butikk på nettet" som har det :)

ikke akkurat butikken netshop ;p

 

Netshop bygger pc for deg de, du kan velge alle komponentene selv.. og de bygger.

Spør her på forumet gjerne, si hva du er ute etter.. Og budjettet selvfølgelig!

Så legger du inn bestilling med http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2423 (så sant du ikke vil kjøpe fra et annet sted seff)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Jeg tror dette er ganske hippt som happ. Netshop er som nevnt, kjent for å være en god butikk. Men jeg er helt sikker på at alle de andre butikkene gjør en like så god jobb. Faktisk ville jeg etter prisen sett litt på hvilke kabinetter de har, hvis du bryr deg om utseende.

Og når det gjelder kompatabilitet så er ikke det noe problem. Netbutikkene vil ikke sette sammen en PC som ikke fungerer ;)

 

Og så tror jeg vi flytter denne avgårde...

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingene (og beklager for feil forum :///)

 

Jeg har alltid brukt Dell eller Komplett, men har alltid måttet komme til kompromiss med hva jeg *egentlig* ønsker fordi pc byggerne dems er akkurat litt for lite fleksible...

Endret av kentauren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...