Galdrafadr Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Opplever at spill hakker når jeg har aktivert "Extended desktop" altså 2 skjermer. Skrur jeg det av, og spiller med en skjerm går det som en drøm. Derfor er jeg ofte nødt til å skru av dette før jeg spiller. Noen som har noen forslag til hva som er gale? jeg har nyeste skjermkortdrivere... ATI Radeon 9800 pro, en Hitatchi CM615 (hovedskjerm) og en gammel tandberg display Ergoscan 17cM
PeserN Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Har det slått deg at det kan hende det bare tar mer ressurs og kjøre to skjermer? Jeg husker forresten at musa mi forsvant over i den andre skjermen når jeg spilte cs fæør, hvis jeg hadde aktivsert to skjermer..
Galdrafadr Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 jaja såklart.. men liksom.. når jeg spiller gamle spill som fungere utmerket bra på 800 mhz skal vel de kunne fungere med en pc på amd athlon 3200+ 1gb ramosv.. og ja.. genialt å spille strategispill med to skjermer.. skal scroll skjermen over til høyre.. um? hvor ble musa av? =D Menne jaja.. er ikke noe big deal egentlig.. trenger jo ikke to skjermer når en spiller uansett.. men er litt gøy å kunne chatte / spille samtidig =D
Doogle Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Du drar jo mye mer ressurser hvis du gjør flere ting samtidig. Å chatte/surfe/whatever på skjerm nummer to mens du spiller på skjerm nummer en er jo noe helt annet enn å bare spille på en skjerm (hvor du da ikke kan chatte/surfe/+++) samtidig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå