Gå til innhold

Skjermkort med komponentutgang


Ludde

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen vet om konkrete skjermkort som bundles med overgang til komponent?

 

Problemet mitt er at jeg har en ny plasma-tv (Panasonic PA50) uten HDMI/DVI, men kun komponent-inngang. Skulle gjerne unngått å kjøre pcen opp mot denne skjermen med s-video/kompositt.

 

Evt. noen som har erfaringer med VGA->komponent-overganger (Supra fører en slik en)

 

Veldig mange skjermkort som selges idag står oppgitt med "HDTV-ut", men tar det nesten for gitt at dette er HDMI webshoppene mener med dette, eller vet noen bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om noen vet om konkrete skjermkort som bundles med overgang til komponent?

 

Problemet mitt er at jeg har en ny plasma-tv (Panasonic PA50) uten HDMI/DVI, men kun komponent-inngang. Skulle gjerne unngått å kjøre pcen opp mot denne skjermen med s-video/kompositt.

 

Evt. noen som har erfaringer med VGA->komponent-overganger (Supra fører en slik en)

 

Veldig mange skjermkort som selges idag står oppgitt med "HDTV-ut", men tar det nesten for gitt at dette er HDMI webshoppene mener med dette, eller vet noen bedre?

5404856[/snapback]

 

Leadteak GF6600 GT Leveres med overgang til komponent...

Lenke til kommentar

Thanks!

Noen som vet om andre kort? Har alltid holdt meg til ATi, men må jeg over til nVidia for å få komponent-ut altså?

 

-Vet at ATi selger en DVI->HDTV (komponent) adapter i statene, men det står oppgitt at den KUN virker i statene. Noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...