Gå til innhold

CoolerMaster CM Stacker 830, finner det ikke!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor jeg får tak i dette kabinettet ?

http://www.hexus.net/content/item.php?item=4327

 

har sjekka prisguiden og noen webshopper men ingen som har det.

 

Kun Norske webshops.

5403492[/snapback]

 

Sjekk ut SHG.NO

De får dette kabinettet den 30.01.06 står det. Jeg har ringt og tipsa MPX om dette kabinettet. Har sikla på det nå i over 3 mnd. Coolermaster så jeg ble kåra til Case of the year hos TomsHardware. De slo tilogmed LianLi, hvilket sier litt. det var riktignok 810 stackar`n men.. Pris... sviiindyrt. :cry: men du får det du ber om... :D i snakkendes stund:2100 spenn :ohmy:

 

Jeg trenger også litt hjelp her med dette. Jeg skal kjøpe dette selv og har kjøpt inn 2 nye Hitaschi t7k250 Sata disker, men skal også hente inn en ny PSU. Har snust litt på HIper sin 580wog ble tipsa om Tagan sin 580w.

Jada.. vet at det er overkill :roll:

Jeg har hørt noe om at Hiper sin PSU kan knekke Hd grunna elektrostatisk. Kan noen gi meg noen råd om hvilket jeg burde velge?

NB. jeg kjører spenningsvern i veggen :-p

Trenger også et råd om hvordan det er å kunne bruke vannkjøling i Coolermaster sitt 830 kabinett. Har vurdert Waterchill, med extreme 2 pro( singel) radiator.

tips mottas med takk :thumbup::blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som vet hvor jeg får tak i dette kabinettet ?

http://www.hexus.net/content/item.php?item=4327

 

har sjekka prisguiden og noen webshopper men ingen som har det.

 

Kun Norske webshops.

5403492[/snapback]

 

Sjekk ut SHG.NO

De får dette kabinettet den 30.01.06 står det. Jeg har ringt og tipsa MPX om dette kabinettet. Har sikla på det nå i over 3 mnd. Coolermaster så jeg ble kåra til Case of the year hos TomsHardware. De slo tilogmed LianLi, hvilket sier litt. det var riktignok 810 stackar`n men.. Pris... sviiindyrt. :cry: men du får det du ber om... :D i snakkendes stund:2100 spenn :ohmy:

 

Jeg trenger også litt hjelp her med dette. Jeg skal kjøpe dette selv og har kjøpt inn 2 nye Hitaschi t7k250 Sata disker, men skal også hente inn en ny PSU. Har snust litt på HIper sin 580wog ble tipsa om Tagan sin 580w.

Jada.. vet at det er overkill :roll:

Jeg har hørt noe om at Hiper sin PSU kan knekke Hd grunna elektrostatisk. Kan noen gi meg noen råd om hvilket jeg burde velge?

NB. jeg kjører spenningsvern i veggen :-p

Trenger også et råd om hvordan det er å kunne bruke vannkjøling i Coolermaster sitt 830 kabinett. Har vurdert Waterchill, med extreme 2 pro( singel) radiator.

tips mottas med takk :thumbup::blush:

5447009[/snapback]

 

 

Er det ikke med vannkjøling til stacker 830 da, jeg mener jeg har lest det en plass. Jeg har også tenkt å kjøpt det

Lenke til kommentar
Nei vannkjøling er det ikke med.

men du kan få kjøpt coolermaster sitt eget, men hadde heller satsa på et annet. Kunne godt tenkt meg litt hjelp der folkens. noen tips?

5543197[/snapback]

 

http://www.hardware.no/nyheter/kabinett/kj...lermaster/22473

 

Nederst på denne siden står det:

 

Derfor er både radiatoren og selve kjøleren ferdigmontert, og laget for montering mot sidepanelet. Denne selges også separat...

 

Så jeg vil tro det skal være med vannkjøling ja...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja det kan leveres med kjølinga fra Coolermaster men ikke til den prisen som står i butikka ( 2300+) da må man bestille CM sitt eget 120 sett. (ringte shg og spurte)

 

Uansett. Det kabinettet der er på lista mi over ting som skal få feriepenga til å løpe litt. tenkte jeg skulle prøve å kombinere CM830 med waterchill sitt vannkjøling sett... BTW... er det noen som har prøvd det ennå?

Endret av knut ivar berg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...