just-_-me Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 heisan har instalert firefox 1.5 og opplever at mange sider går opp og ned hele tiden. (f.eks denne siden, mens jeg skriver...) har prøvd og laste ned flere ganger osv. men det hjelper ikke. mulig og nedgradere til en tidligere versjon f.eks? noen andre som opplever det samme? eller er det bare meg? (min maskin)
X-Fiesta Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 heisan har instalert firefox 1.5 og opplever at mange sider går opp og ned hele tiden. (f.eks denne siden, mens jeg skriver...) har prøvd og laste ned flere ganger osv. men det hjelper ikke. mulig og nedgradere til en tidligere versjon f.eks? noen andre som opplever det samme? eller er det bare meg? (min maskin) 5402140[/snapback] Hadde samme problemet, og fant ut at det var en extension, men husker ikke hva det var... Prøv å fjerne alle extensions(eller utvidelser som det heter på norsk), og legg de tilbake, så ser du hvilken det er som lager problemer.
just-_-me Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Jeg fjerna ALLE, og det hjalp fortsatt ikke (du mener og bare "slå dem av", ikke fjerne dem helt? (slette dem?)
X-Fiesta Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg fjerna ALLE, og det hjalp fortsatt ikke (du mener og bare "slå dem av", ikke fjerne dem helt? (slette dem?) 5402611[/snapback] Vet jo ikke om det er samme problem som jeg hadde, men beskrivelsen stemmer, og i mitt tilfelle var det en extension. Husker som sagt ikke hvilken, men jeg avinstallerte den, og hadde ikke flere problemer.
just-_-me Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 har nå slettet alle, men i mitt tilfelle, hjelper det ikke... Merkelig problem, er noen ganger jeg holder på og bli gæern... ingen som har vært borti det?
RattleBattle Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Lag en ny profi: start -kjør - firefox.exe -p (create new profile/lag ny profil) ...og se hva som skjer da. For å gå tilbake til gammel profil igjen, går du fram på samme måte.
just-_-me Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 KNALL! det funka... nå må jeg bare få overført passord osv. til den nye profilen! tuusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå