holos84 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 (endret) Hei! Harddisken min er delt inn slik: C = 10gb, D = 40gb og E = 30gb. Nå viser det seg at C er for lite. Kan man ta plass fra D eller E og utvide C, uten å miste data? Eventuelt, hvordan gjør jeg det? Endret 7. januar 2006 av holos84
MorePower Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Kan gjøres med partition magic. Først gjør du D: mindre, må bruke D: fordi den er nærmest C:, ved å trekke i siden på firkanten som forestiller D:. Så utvider C: ved å gjøre det samme. Du vil sannsynlifvis forsyå hva jeg mener når du er inne i programmet. Gjør gjerne bare en endring mellom hver apply. Apply får pm til å utføre de endringer du har satt opp.
roac Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Kan gjøres med partition magic. Først gjør du D: mindre, må bruke D: fordi den er nærmest C:, ved å trekke i siden på firkanten som forestiller D:. Så utvider C: ved å gjøre det samme. Du vil sannsynlifvis forsyå hva jeg mener når du er inne i programmet. Gjør gjerne bare en endring mellom hver apply. Apply får pm til å utføre de endringer du har satt opp. 5398865[/snapback] Merk: Jeg ville ikke gjort dette uten å ha sikkerhetskopi av data, jeg kjenner flere som har hatt problemer med at dette ikke har fungert etter hensikten, og det er "litt" surt
nerd-light Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 du kan også bruke acronis disk direktor, det er et nyere og mer oppdatert program en partition magic , og mer sikrere og brukervennlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå