SuperFly Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Angående url så har jeg tenkt og tenkt men liksom ikke helt funnet det rette.Slik det ser ut nå så blir det www.zulu.no Kansje jeg ikke har lest posten din godt nok, men har du enkeltmansforetak, eller noe? Du må nemmlig ha organisasjonsnummer for å registrere .no domener. Edit: Ha ein fin tur Endret 10. januar 2006 av SuperFly
M-WaWe Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Angående url så har jeg tenkt og tenkt men liksom ikke helt funnet det rette.Slik det ser ut nå så blir det www.zulu.no Kansje jeg ikke har lest posten din godt nok, men har du enkeltmansforetak, eller noe? Du må nemmlig ha organisasjonsnummer for å registrere .no domener. 5414787[/snapback] Helt riktig, jeg har ett enkeltmansforetak og kan bestille .no domener.
M-WaWe Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 (endret) Selv om jordenrundt.no hadde vært det kuleste. men er desverre opptatt Har fått en del ideer etter dette med sponsing kom på banen og må vel si at jeg skal prøve å lage en webside som er bra og sende rundt litt info til aktuelle webshopper osv. Eneste er at ett skikkelig domene må på plass. Her er noen aktuelle som er ledig på markedet og hva synes dere er det beste alternativet? www.tellusrundt.no www.klodenrundt.no www.verdenrundt.net www.jordenrundt.info www.jordenrundt.as Kom ikke på flere navn men føler at disse kan være aktuelle. Hvilket er seriøst nok til å brukes? Endret 10. januar 2006 av M-WaWe
M-WaWe Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Hei igjen, Er det noen her som kjenner noen som har blitt sponset og som kan gi meg en email adresse eller noe slik at jeg kan få ett tips eller to? *litt ivrig nå gitt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå