trygveaa Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Hvilke program er bra for å formatere CDer og DVDer? Sånn at man kan dra filer over i utforsker. Jeg har prøvd Sonic DLA, men da kunne ikke filene vises på de andre pcene vi har i huset. Jeg har også prøvd Roxio litt, men har ikke fått testet om filene da vises på alle pcer siden alle pcene i huset har dette programmet. Til å brenne lyd-CDer, iso til CD/DVD og andre ting bruker jeg nero (v 6.6), men den kan ikke formatere.
Chevelle Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Regner med att det er RW cd'er og dvd plater du tenker på. Vis du skal slette dem så kan du bruke Nero til det. Når du åpner Nero Express ser du det står Mer nedest. Trykk på den så får du opp der du bla kan slette overskrivbar plate.
Mythos Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Hvis du med formatere mener at du skal kunne bruke CD'en som om det var en diskett hvor du kan legge inn og slette filer kan du bruke Nero InCD. Jeg tror kanskje du trenger et reader program for å lese platene på maskiner som ikke har inCD installert. Siden CD'ene er så billige så bruker jeg ikke dette programmet selv. Synes det er greiere å brenne på vanlig måte med R eller RW plater.
trygveaa Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 Ja jeg mener som en diskett, tror jeg har prøvd inCD før, hadde glemt det, men husker ikke hvordan det var. Jeg tenkte på et program som formaterer så det kan leses fra utforsker uten å ha brenneprogrammet installert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå