Gjakmarrja Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Skal vi se... hvilken måte er best å lære på? Har en del tutorials og kode eksempler og sånt men har noen spørsmål her til dere som knows your shit 1. Har lyst til å kombinere assembly med visual basic.net 2005 eller 6.0 då hvordan lager eg .dll filer i assembly så kan kalles via vb 6.0 og oppover... ? 2. Hvilken asssembler, samme ka?.. linker og tror eg eg har må ha 3. Har en tutorial på reverse engineering liggende... er det en bra måte å lære seg assembly på? 4. Vil også lære å lage et program i windows, med gui bare i assembly? noen som har noe liggende eksempler på messageloop og det derre messeage kø greiene.. alt det derre så isje e så vanskelig når du kan det men helt WHAT for folk så isje kan det :!: TAKKER SÅ UTROLIG FOR HJELP... ivrig student her.. elsker programmering.. har en drøm en dag om å lage en PS2 Emulator.. men ja.. heheh drøm
Jaffe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Skal vi se... hvilken måte er best å lære på? Har en del tutorials og kode eksempler og sånt men har noen spørsmål her til dere som knows your shit 1. Har lyst til å kombinere assembly med visual basic.net 2005 eller 6.0 då hvordan lager eg .dll filer i assembly så kan kalles via vb 6.0 og oppover... ? 2. Hvilken asssembler, samme ka?.. linker og tror eg eg har må ha 3. Har en tutorial på reverse engineering liggende... er det en bra måte å lære seg assembly på? 4. Vil også lære å lage et program i windows, med gui bare i assembly? noen som har noe liggende eksempler på messageloop og det derre messeage kø greiene.. alt det derre så isje e så vanskelig når du kan det men helt WHAT for folk så isje kan det :!: TAKKER SÅ UTROLIG FOR HJELP... ivrig student her.. elsker programmering.. har en drøm en dag om å lage en PS2 Emulator.. men ja.. heheh drøm 5393887[/snapback] Å lage GUI-program i assembly har da ingenting for seg. Er 10x enklere i fks. C/C++ eller ja, VB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå