sluffy Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Heihei Jeg er i den heldige situasjon et en eller annen drittunge har stålet mobiltelefonen min, og jeg har ikke akkurat store forhåpninger om å få den tilbake. Så jeg trenger en ny. Jeg har ikke allverdens med penger, så den bør ikke koste stort mer enn 2500,-, aller helst en god del mindre. Abo. hadde jeg også tenkt å skaffe meg, etter at jeg fikk brev av netcom med hvor mye jeg hadde brukt de tre siste månedene med ringkontant-kortet mitt. Kamera er ikke viktig. Jeg kommer sikkert ikke til å bruke det likevel, men jeg regner med at det kommer tilå være kamera på telefonen jeg ender opp med. Mulighet for minnekort hadde vært greit, jeg hadde planer om å kunne bruke den som MP3-spiller på skolebussen. Ellers er ikke resten av listen i den klissete tråden så viktig. Mobilen bør helst tåle litt. Utforming driter jeg i. Blåtann er greit. Å lade telefonen er jeg ikke veldig glad i, så litt batteritid er greit. Jeg er ofte i fjellet, eller på steder med dårlig dekning, så god antenne er fint. Skjermen skal være grei å se på, helst ikke for kornete (skjermen er egentlig ikke viktig, men nå som man har kommet så langt innenfor denne teknologien, synes jeg at det er slapt av produsentene å ikke putte inn noe brukbart. Det er tross alt skjemen man ser på.). Ellers liker jeg ikke å vente på at det skal skje noe når jeg trykker, altså, god responstid er nesten et must. Er det noen telefoner som passer mine ønsker? Jeg så litt på Nokia 6230i (eller noe), hvordan er denne? Eller finnes det kanskje en enda nyere versjon av "denne", som ikke koster avsindig masse penger. På forhånd takk for hjelpen. Mvh. Sigve Naustdal Redigering: 2500,- er altså summen jeg betaler med en gang. Hva den kommer på i løpet av et år, er ikke så viktig. Endret 6. januar 2006 av sluffy
sluffy Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Er det virkelig ingen som klarer å hjelpe meg her? Jeg har sett litt på Qtek 8310, og lurer på om jeg ikke skal gå for denne. Må bare vente og se hvordan neste lønning ser ut. Hvis jeg er uheldig, blir jeg trukket 50% i skatt, og da må jeg nok vente enda en måned.
Pepsi Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Er det virkelig ingen som klarer å hjelpe meg her? Jeg har sett litt på Qtek 8310, og lurer på om jeg ikke skal gå for denne. Må bare vente og se hvordan neste lønning ser ut. Hvis jeg er uheldig, blir jeg trukket 50% i skatt, og da må jeg nok vente enda en måned. 5404556[/snapback] Jeg har også vurdert Qtek 8310, men har aldri sett den live. Hvor stor/liten er den egentlig??
sluffy Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Den er pittelitt større enn Sony Ericsson T630.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå