Espen Holm Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Lastet ned noen gratisprogram og endte opp med en .RAR fil på ca 50 Mb. Hva er det for slags filtype? Hvordan i all verden håndterer jeg den videre? Skal den brennes til CD for å kunne hente frem programmene? Og hvordan gjør jeg det...? Har et program "Drag and Drop CD" som fulgte med maskinen min. Kan det brukes?
Tåkelys Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Du kan bruke Winrar til å pakke ut filen Kan lastes ned herfra: http://www.download.com/3000-2250-10007677.html
Espen Holm Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 (endret) Takk for hjelp så langt Lastet ned WinRAR, fikk åpnet .RAR filen og fant en ISO fil mm. Har CD brenner på PC'en min, men kanskje "Drag and Drop CD" ikke er egnet program til å brenne ISO-filen? Hvorledes brenner jeg nå denne ISO-filen til CD slik at jeg kan ta i bruk programmene?(for jeg må vel det for å få glede av innholdet?) ----------------------------- ----------------------------- Lastet ned noen gratisprogram og endte opp med en .RAR fil på ca 50 Mb. Hva er det for slags filtype?Hvordan i all verden håndterer jeg den videre? Skal den brennes til CD for å kunne hente frem programmene? Og hvordan gjør jeg det...? Har et program "Drag and Drop CD" som fulgte med maskinen min. Kan det brukes? 5392186[/snapback] Endret 6. januar 2006 av Espen Holm
Markaren Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Last ned deamon tools 4: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.p...ategory&catid=5 Mount det.. (Virtuell disk) Da slipper du å bruke CD.. Endret 6. januar 2006 av Markaren
Tåkelys Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Eller så bruker du bare Nero til å brenne iso filen med -> Burn image
iMono Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Daemon tools 3.47 bruker jeg heller. Et lettere program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå