enqunix Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 hei! jeg lurer på om det er noen andre måter å skaffe seg reputation på en å levere in run cloth?
kårekårelimihåret Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 hei!jeg lurer på om det er noen andre måter å skaffe seg reputation på en å levere in run cloth? 5391317[/snapback] Mitt triks: ta med deg en annen dame enn kjæresten din hjem fra byen. Da fikk jeg mye reputation, dessverre negativ men men.
p0zz Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Sånn rep er fin å ha Hehe. Greit å stikke fra hjembyen din om du får for mye sånn rep. Ikke mye fisk å få¨da
klilleng Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 hei!jeg lurer på om det er noen andre måter å skaffe seg reputation på en å levere in run cloth? 5391317[/snapback] Du kan gjøre diverse war effort innleveringer.
JPNord Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Kan også få en del rep i AV, ved å levere inn gnome-hår eller ekle night elf-hoder osv.
Luchy Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 hei!jeg lurer på om det er noen andre måter å skaffe seg reputation på en å levere in run cloth? 5391317[/snapback] når du gjør quester så får du bedre Reputation i de byen de du gjør quester for er fra. eller hvis det er med f.eks The Defilers, da må du I Arathi Basin
Amon Amarth Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 hei!jeg lurer på om det er noen andre måter å skaffe seg reputation på en å levere in run cloth? 5391317[/snapback] når du gjør quester så får du bedre Reputation i de byen de du gjør quester for er fra. eller hvis det er med f.eks The Defilers, da må du I Arathi Basin 5393235[/snapback] Var ikke det ganske så regelrett det jeg sa også? bortsett fra eksempelet ditt da...
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Er det nokken TB rep å få på andre måter enn runecloth? Hjelp mottas med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå