Gå til innhold

Video til Pc.


Anbefalte innlegg

Min forrige tråd ble slettet ( er ikke sikker på hvorfor, gikk ikke an å gå inn på den ). Men uansett.

 

Nå har jeg kjøpt meg et tv-kort og antenne-kabel, så sitter jeg her og prøver å overføre video fra vhs til pc`en. Får ikke dette til.

 

Bruker Pinnacle MediaCenter, men det er ikke så lett som man skulle tro. Er det noen som har noen tips til meg?

 

 

Antennekablen sitter nå i video-spillern, og er koblet til tv-kortet. Jeg regner med at dette er riktig, siden fyren i butikken forsikret meg 100% om at dette skulle funke.

 

Men ikke noe bilde kommer opp på pc-skjermen. Hva gjør jeg galt?

 

 

edit: klarte forresten å nappe ut kontakten fra ledningen, men etter å ha satt den på funker den forstatt, sjekka på tven.

 

Finner fortsatt ikke ut hva i helvete jeg gjør galt. :cry:

 

edit: Bytta topic for 3 gang for å fange mer oppmerksomhet.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har du koplet antennekabel fra Vhs til pc eller SVHS?

Har du stilt tv kortet inn på riktig frekvens (kanal).

Å kjøre signal fra antennekabel og inn er en dårlig løsning bildemessig.

Kjører selv SVHS fra videospillern inn på pinnacle pctv pro tv kort, bare husk å velge i menyen at du skal hente bilde fra SVHS kontakten. Fungerer helt hundre her, bruker dette istedet for dvd opptaker når jeg skal legge fra vhs til dvd (har parabol med hd)

Lenke til kommentar
Har du koplet antennekabel fra Vhs til pc eller SVHS?

Har du stilt tv kortet inn på riktig frekvens (kanal).

Å kjøre signal fra antennekabel og inn er en dårlig løsning bildemessig.

Kjører selv SVHS fra videospillern inn på pinnacle pctv pro tv kort, bare husk å velge i menyen at du skal hente bilde fra SVHS kontakten. Fungerer helt hundre her, bruker dette istedet for dvd opptaker når jeg skal legge fra vhs til dvd (har parabol med hd)

5449364[/snapback]

 

Har gjort det skjønner du.Så velger jeg kabel, i menyen, som du ser på bildet. Så setter jeg svhs kabelen inn i tv-kortet, og den andre enden inn i en scart , som igjen settes inn i video`en. Men får det ikke til å fungere :(

 

hadde btw en annen tråd om det , der jeg fikk mange tips, men likevel uten resultat :(

post-7927-1137443169_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...